Něco je špatně? I když se snažíme veškeré problémy předvídat a předcházet jim, může se stát, že budete chtít zboží reklamovat nebo ho vrátit. Jak na to?
Chci zboží vrátit, jak to bude probíhat?
Vracím, prostřednictvím Zásilkovny
Své nechtěné nebo nepoužité zboží můžete vrátit i prostřednictvím Zásilkovny. Balíček prosím doneste do jakékoliv pobočky, jejich seznam najdete zde: www.zasilkovna.cz/pobocky a nadiktujte kód 92551344, zaměstnanec pobočky si sám vytiskne adresní štítek. Není potřeba nic tisknout.
Do balíčku nám prosím napište tyto informace:
Peníze za vrácené zboží Vám pošleme na uvedený bankovní účet. Platby vracíme v průměru do 14-ti dnů.
Svoji objednávku můžete vrátit i přes Českou poštu nebo kurýra PPL na adresu:
FROGMAN s.r.o.
26878H
Rybníky IV 738
760 01 Zlín
Česká republika
Kdy dostanu peníze?
Peníze dostanete do 14-ti dnů od doručení vráceného zboží. Tak nám to ukládá zákon.
Chci nákup reklamovat, jak na to?
Třikrát měř a jednou řež. I my se řídíme tímto pravidlem a vše kontrolujeme. Někdy se ale stane, že chcete zboží reklamovat, protože má třeba nějakou vadu. Tyhle případy řešíme raději individuálně. Nejlepší bude, když nám zavoláte nebo napíšete email. Vyřešíme to co nejrychleji. Snažíme se tenhle proces příliš neprotahovat, nejdéle se však o všechno postaráme v zákonné 30-ti denní lhůtě. Ta začíná běžet v den, kdy k nám zásilka dorazí.
Vyfoťte, prosím, v čem je problém a my už se na to podíváme. Budete chtít vrátit peníze nebo poslat nové zboží? Na všem se individuálně domluvíme. Nové zboží vám pošleme na naše náklady, takže už si s poštovným starosti dělat nemusíte.